وبلاگ دیجی پروژه

پروژه و ترجمه های هوش مصنوعی

وبلاگ دیجی پروژه

پروژه و ترجمه های هوش مصنوعی

وبلاگ دیجی پروژه

دیجی پروژه را در کانال تلگرام دیجی پروژه دنبال نمایید
https://telegram.me/DigiProjects

آخرین نظرات

گزارش شماره 3 - خوشه بندی آنلاین

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ق.ظ

Online Clustering

خوشه بندی آنلاین

فرمت  گزارش  : word ، PDF و پاورپوینت

تعداد صفحات گزارش : 50 صفحه

تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 26

دانلود منابع گزارش به رایگان :

دانلود اصل مقاله – رایگان

دانلود اصل مقاله – رایگان

دانلود اصل مقاله – رایگان

قیمت : 32000 تومان

چکیده

خوشه­ بندی یکی از شاخه­ های یادگیری بدون نظارت می­باشد و فرآیند خودکاری است که در طی آن، نمونه ­ها به دسته ­هایی که اعضای آن مشابه یکدیگر می­باشند تقسیم می­شوند که به این دسته ­ها خوشه گفته می­شود. بنابراین خوشه مجموعه­ای از اشیاء می­باشد که در آن اشیاء با یکدیگر مشابه بوده و با اشیاء موجود در خوشه­ های دیگر غیر مشابه می­باشند.

در این گزارش الگوریتم خوشه­ بندی آنلاین معرفی شده است، بدین صورت که با اضافه شدن یک نمونه جدید، از نیاز به آموزش مجدد دسته­ بندی کننده در هر بار اضافه شدن نمونه جدید به سیستم، جلوگیری می­کند. نمونه ­های جدیدی که به سیستم وارد می­شوند، از مزایای ساختار آموزش دیده قبلی استفاده خواهند کرد، و اضافه شدن این نمونه ­های جدید، نیازی به محاسبات تکراری نخواهد داشت.

در بخش اول این گزارش، خوشه بندی سلسله­ مراتبی آنلاین رو بحث خواهیم کردم و در بخش دوم یک روش برای بهبود الگوریتم خوشه­ بندی واحد آنلاین ارائه خواهد شد و در بخش سوم کاربرد خوشه بندی آنلاین بازگشتی در استخراج سلسله‌مراتبی ویژگی فضایی و زمانی مطرح می­نماییم.

کلمات کلیدی

خوشه ­بندی آنلاین، خوشه ­بندی بازگشتی، تشخیص الگو،استخراج ویژگی بدون ناظر، تکنیک­های سلسله مراتبی، الگوریتم های تصادفی، خوشه­بندی واحد

onlineclustring

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی